اخبار باسکول

نحوه خرید و نصب باسکول جاده ای در قزوین

نحوه خرید و نصب باسکول جاده ای در قزوین

باسکول های جاده ای در کسب و کارهای مختلف از جمله کشاورزی، حمل و نقل، دام و طیور، کارخانجات، صنایع غذایی، پتروشیمی و معادن کاربرد دارند. البته امروزه با توجه به اهمیت این صنایع در کشور و بحران های اقتصادی بوجود آمده، ضرورت استفاده از باسکول های جاده ای دقیق و با کیفیت بیش از پیش حس میشود.

استان قزوین با دارا بودن 8 شهرک صنعتی و فعالیت بیش از 800 شرکت صنعتی، از قطب های اقتصادی کشور محسوب می شود. از این بابت نیاز به انواع باسکول های جاده ای در تناژهای مختلف از 10 تن تا بیش از 60 تن در این استان وجود دارد.

چرا باید در انتخاب باسکول جاده ای سخت گیر باشیم؟

باسکول یک کالای سرمایه ای می باشد و دقت و صحت عملکرد باسکول در طول زمان بسیار ضروری و مهم می باشد. مواردی نظیر مشخصات فنی و مناسب باسکول، استفاده از مواد استاندارد و مرغوب در ساخت باسکول و همچنین استفاده از تجهیزات الکترونیک استاندارد همگی در تامین دقت و صحت عملکرد باسکول تاثیر گذار می باشند. لذا در هنگام انتخاب باسکول باید به این نکته بسیار مهم توجه کنیم که باسکول دقت و صحت را در کنار هم، همواره در طول زمان داشته باشد.

متاسفانه برخی از تولید کنندگان به جهت پایین آوردن قیمت باسکول اقدام به ارائه باسکول با مشخصات فنی بسیار ضعیف می نمایند. این گونه باسکول ها فقط و فقط ممکن است در یک ماه اول کاربری خود، دقت و صحت تقریباً مناسبی را داشته باشند و پس از چند توزین بدلیل عدم صحت در اندازه گیری ضررهای هنگفتی و جبران ناپذیری را در طول زمان به صاحب باسکول تحمیل نمایند.

چرا شرکت صنعتی فرد ایران بزرگترین تولیدکننده باسکول های جاده ای در ایران است؟

 

چرا شرکت صنعتی فرد ایران بزرگترین تولیدکننده باسکول های جاده ای در ایران است؟

 

شرکت صنعتی فرد ايران بعنوان اولين توليدکننده باسکول های جاده ای در ايران فعاليت خود را از سال 1337 در رابطه با توليد انواع باسکول و سيستم های توزين آغاز نمود. کيفيت، دقت و حساسيت سيستم های توزين توليدی باعث گرديد که بخش عمده ای از بازار در طی قريب به 65 سال به اين واحد توليدی اختصاص يابد.

واحدهــای توليدی گروه، مشــتمل بر چهار کارخانه با وســعت حــدود 40000 متر مربع فضا و 17000 متر مربع سالن های توليد، انبارهای متنوع مواد و کالا و همچنين ساختمان های اداری بوده و به عنوان بزرگترين کارخانجات ســازنده سيستم های توزين در سطح کشور، منطقه و حتی برخی از کشورهای اروپايی در شهرک صنعتی اميرکبير کاشــان استقرار يافته است. فضای واحدهای ســتادی به انضمام دفاتر منطقه ای در استان ها، امروزه بيش از دو هزار مترمربع می باشد.

این شرکت به فضل الهی و با بهره مندی از توانمندی های علمی فارغ التحصيلان معتبر مراکز علمی داخلی و خارجی و همچنين ارتباط مستمر با موسسات بين المللی تولیدی، تحقیقاتی و پژوهشی، شاهد موفقيت های شگرف علمی و تولیدی در سطح ملی و بين المللی بوده و در راستای تحقق اهداف و خط مشی کيفيت و انطباق محصولات توليدی گروه، با استانداردهای ملی و بين المللی، ضمن قرارگیری در بین 8 شرکت برتر این صنعت در جهان، موجبات دستیابی به افتخارات بزرگی را فراهم ساخته است.

فعاليت های دانش محور اين شرکت باعث گرديد تا کارگروه ارزيابی و تشخيص صلاحيت شرکت ها و موسسات دانش بنيان وابسته به معاونت علمی و فناوری رياست محترم جمهوری، اين شرکت صنعتی را بعنوان توليد کننده کالای دانش بنيان ارزيابی و معرفی نمايد.

طیف متنوع فروش انواع باسکول های جاده ای

 

طیف متنوع فروش انواع باسکول های جاده ای

 

این باسکول ها در انواع باسکول مرکب (باسکول پیش ساخته بتنی)، باسکول بتن فلز و باسکول تمام فلز در مدل های داخل زمین و روی زمین و در ظرفیت 5 الی 200 تن مخصوص توزین نیسان ، خاور ، کامیونت ، کامیون و تریلی و بصورت مکانیکی، نیم الکترونیکی و تمام الکترونیکی تولید می شوند.

به طور معمول ابعاد باسکول های جاده ای از 4 متر تا 24 متر است که البته برای باسکول های خاص مثل باسکول های دامپ تراک کش، این عدد بیشتر هم می شود.

باسکول 10 تنی

باسکول 10 تنی جاده‌ای قابل طراحی و اجرا در مدل داخل زمین، روی زمین و روی زمین لبه دار می‌باشد. این باسکول مناسب وسایل نقلیه ای است که طول آن ها از 6 متر بیشتر نباشد.

ابعاد باسکول : 2*4 الی 2.5*6 متر
ظرفیت باسکول : 5 الی 10 تن
تعداد لودسل : 4 عدد

باسکول 20 تنی

باسکول 20 تنی جاده‌ای قابل طراحی و اجرا در مدل داخل زمین، روی زمین و روی زمین لبه دار می‌باشد. این باسکول مناسب وسایل نقلیه ای است که طول آن ها از 8 متر بیشتر نباشد.

ابعاد باسکول : 3*8 متر
ظرفیت باسکول : 20 تن
تعداد لودسل : 4 عدد

باسکول 50 تنی

باسکول 50 تنی جاده‌ای قابل طراحی و اجرا در مدل داخل زمین، روی زمین و روی زمین لبه دار می‌باشد. این باسکول مناسب وسایل نقلیه ای است که طول آن ها از 8 متر بیشتر نباشد.

ابعاد باسکول : 3*8 متر
ظرفیت باسکول : 50 تن
تعداد لودسل : 4 عدد

باسکول 60 تنی

باسکول 60 تنی قابل طراحی و اجرا در مدل داخل زمین، روی زمین و روی زمین لبه دار می‌باشد. این باسکول مناسب وسایل نقلیه ای است که طول آن ها از 16 متر بیشتر نباشد.

ابعاد باسکول : 3*16 متر
ظرفیت باسکول : 60 تن
تعداد لودسل : 6 یا 8 عدد

باسکول 80 تنی

باسکول 80 تنی قابل طراحی و اجرا در مدل داخل زمین، روی زمین و روی زمین لبه دار می‌باشد.

ابعاد باسکول : 3*18 الی 3*24 متر
ظرفیت باسکول : 80 تن به بالا
تعداد لودسل : 8 یا 10 یا 12 عدد

مراحل نصب باسکول جاده ای در قزوین

 

مراحل نصب باسکول جاده ای در قزوین

 

مراحل نصب و راه اندازی کامل باسکول های جاده ای شامل موارد زیر می باشد:

• آماده سازی زیرساخت لازم برای نصب باسکول و گودبرداری محل و ساخت اتاقک باسکول مطابق با نقشه ارائه شده از طرف شرکت فرد ایران
• اجرای فونداسیون پیش ساخته توسط شرکت فرد ایران در یک روز و یا اجرای فونداسیون اجرا در محل توسط مشتری
• نصب سازه باسکول در یک روز
• نصب تجهیزات الکترونیک باسکول دیجیتال شامل لودسل‌ها، سیم کشی تا اتاقک در کمتر از چندساعت
• کالیبره باسکول جهت دریافت گواهی استاندارد برای شروع کار باسکول

برخی مشتریان باسکول های جاده ای فرد ایران در قزوین

مفتخريم به اطلاع برسانيم که تعداد مشتريان شرکت به مرز بیش از ۲۰,۰۰۰ شرکت و بنگاه اقتصادي رسيده است که نام برخی از این مشتریان در استان قزوین در ذیل آمده است :‌

• شرکت هفت الماس
• نورد آریان فولاد
• …

و ده ها شرکت دیگر از مشتریان باسکول های جاده ای شرکت صنعتی فرد ایران می باشند.

نحوه خرید و استعلام قیمت باسکول جاده ای در قزوین

برای دریافت مشاوره خرید باسکول جاده ای در قزوین می توانید با مشاوران تخصصی ما از طریق شماره 02188886666 ارتباط برقرار نمایید و از بین انواع متنوع محصولات باسکول ماشین سنگین شامل باسکول کامیون کش، باسکول تریلی کش، باسکول خاور کش و یا باسکول نیسان کش ، مناسب ترین محصول خود را انتخاب نمایید و از آخرین قیمت فروش باسکول مطلع گردید.

راه های ارتباطی با شرکت فرد ایران

آدرس : تهران ، خیابان ولی عصر ، ابتدای بلوار میرداماد ، ساختمان فرد ایران ، شماره 466
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۸۸۶۶۶۶
ایمیل : Info@fardiran.com
وبسایت : fardiran.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.