مقالات تخصصی دنیای باسکول

قابلیت های مهم نرم افزار توزین

نرم افزار توزین چیست؟

استفاده از سیستمهای توزین و باسکول جاده ای و باسکول دیجیتال با توجه به امكان بروز خطاهای ممكن و ارزش اقتصادی كالای توزین شده، می تواند اثرات بسیاری بر حیات حرفه ای یك بنگاه اقتصادی داشته باشد. استفاده از سیستمهایی با محدودیتهای بسیار و عدم تجهیز این باسکوا جاده ای و هر نوع باسکول دیجیتال به سیستمهای اتوماسیون دقیق و به روز از جمله موانع توزین دقیق و صحیح است. از این رو دقت در ثبت و ظبط دقیق اطلاعات توزین از مهمترین دغدغه های صاحبان باسكول جاده ای و باسکول کامیون کش و سیستمهای توزین می باشد.

بنا بر این نیاز، شركت فرد ایران (گروه توزین) با اتكا بر سوابق درخشان خود در طراحی و تولید انواع باسکول جاده ای و باسکول ماشین سنگین و صنعتی و با بررسی دقیق نیازهای كاربران و صاحبان باسكول دیجیتال و همفكری متولیان علم و فناوری بر آن شد تا با ارائه نرم افزار جامع اتوماسیون توزین به این نیاز پاسخ گوید.

این نرم افزار جامع كه دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد، میتواند با اتصال به سیستم نشاندهنده باسكول جاده ای اطلاعات را با دقت كامل ثبت و ضبط نموده و در مواقع مورد نیاز اقدام به ارئه خروجی نماید.

 

 

نقطه قوت نرم افزار توزین چیست؟

سهولت استفاده و كاربری آسان در هر نرم افزار از نقاط اتكا و قوت آن محسوب می گردد. لذا در طراحی این نرم افزار تلاش شده است كه با بهره گیری از اصول گرافیكی و برنامه نویسی، محیطی فراهم شود كه برای كاربران قابل استفاده باشد. همچنین ارائه مشاوره در خصوص ایرادات احتمالی، بر طرف نمودن نواقص فنی، به روز رسانی نرم افزار و … از جمله اهداف اصلی گروه پشتیبانی نرم افزار توزین مخصوص باسکول دیجیتال بوده كه باعث كاهش ریسك از كار افتادن نرم افزار و بالابردن ضریب عملكرد بهینه آن خواهد گردید.
این خدمات از طریق فضای مجازی، مشاوره تلفنی و در مواقع نیاز با مراجعه حضوری متخصصان این سامانه در سراسر كشور ارائه می گردد.

بیشتر بخوانید  نحوه خرید و نصب باسکول جاده ای در چهارمحال و بختیاری

 

 

آیا امکان دانلود نرم افزار توزین بصورت رایگان وجود دارد؟

این نرم افزار در حال حاضر در 2 نسخه، بر اساس قابلیت های متفاوت بوده وقابل استفاده برای تمامی صنوف نیازمند به توزین اعم از سیستمهای توزین صنعتی و یا باسكول جاده ای می باشد.لازم به ذکر است که نسخه 1 نرم افزار در سایت www.FARDIRAN.COM موجود بوده که کاربران را رحتی میتوانند آنرا بصورت رایگان دانلود نموده و نصب نمایند.

 

 

برخی از قابلیت های سامانه اتوماسیون توزین کدامند؟

• دریافت وزن بدون دخالت اپراتور
• مدیریت و تسهیل در صدور قبوض
• گزارش گیری بر حسب تاریخ ، شماره ماشین ، سریال،کالا، بارنامه و …
• توانایی محاسبه قیمت کالا و مالیات بر ارزش افزوده
• قابلیت تبدیل گزارش ها بصورت اکسل
• قابلیت ارتباط با باکس رله برای اتصال به چراغ راهنمایی و گیت ورودی / خروجی
• طراحی قبض باسکول دلخواه
• قابلیت اتصال به سیستم باركد خوان و پلاك خوان(OCR)
• تشخیص وزن بیش از حد مجاز

با توجه به اینكه این نرم افزار با 2 نسخه مقدماتی و پیش رفته طراحی گردیده است، این ویژگی ها بر اساس نسخه های سامانه متغیر بوده و پیشرفت آنها بر اساس بالا بودن نسخه نرم افزار سامانه می باشد.

 

 

قابلیتهای ورژن های مختلف نرم افزار توزین

نسخه 1:

این نسخه، بصورت رایگان بر اساس اعلام نیاز مشتریان در اختیار مشتریان قرار می گیرد و درارای قابلیتهای عمومی بایگانی اطلاعات سیستم و محاسبه قیمت كالا می باشد.

نسخه 2 :

این نسخه، بسیار پیشرفته تر از نسخه اول بوده از در زمره برترین سامانه های اتوماسیون توزین موجود در كشور می باشد.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب فونداسیون پیش ساخته و اجرا در محل

 

 

مهمترین ویژگی های نسخه 2 نرم افزار توزین کدامند؟

1- اتصال به سیستم پلاك خوان (OCR)

فراخوانی پلاك بدون دخالت كاربر
افزایش سرعت وروداطلاعات
جلوگیری از ورود اطلاعات نادرست
تطبیق اطلاعات

2- اتصال به باركدخوان

فراخوانی پلاك بدون دخالت كاربر
افزایش سرعت وروداطلاعات
جلوگیری از ورود اطلاعات نادرست
تطبیق اطلاعات

3- طراحی قبض دلخواه

4- اتصال به راه بند

مشتریان محترمی كه مایل تهیه اطلاعات بیشتر در خصوص هر یك از نسخ این نرم افزار می باشند، می توانند ضمن تماس با گروه صنعتی فرد ایران (گروه توزین) و دریافت اطلاعات تكمیلی نسبت به تهیه سامانه اتوماسیون توزین اقدام فرمایند.

 

5/5 - (1 vote)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.