تجربه مشتریان             

گفت وگو با آقای سيد علـی رضوی، مديرعـامل شـركت
كشت و صنعت مهرچين و رياست هيئت مديره شركت
كشت و صنعت آريا رويش

شر كت كشت و صنعت آريا رويش و كشت و صنعت مهرچين از جمله مشتريان معتبر شركت فـرد ایـران اند كه در زمينه فعاليت خود شهرتی فرامنطقه ای دارند. توليدی بالغ بر 1000تن قارچ خوراكی و 140000تن كمپوست در سال، خود بيانگر حجم بالای توليد اين شركت هاست. با توجه اينكه تفكرات مديريتی اين شركت ها استفاده از فناوری برتر جهانی و تكنولوژی روز دنياست و اكثر تجهيزات آنها از برترين شركتهای جهان تهيه شده است، برای توزين نهاده های توليدی و محصولات خود باسكولهای فرد ایران را برگزيده است و پس از 10 سال هنوز هم به دقت و صحت اين تجهيزات ايمان دارد. بر اين اساس گفتگویی صميمی با آقای سيد علی رضوی، مديرعامل شركت كشت و صنعت مهرچين و رياست هيئت مديره شركت كشت و صنعت آريا رويش شكل گرفت و ايشان عليرغم مشغله فراوان با سعه صدر پاسخگوی سوالات ما بودند:

گفت وگو با آقای مهندس محمــد نعمتـيان
،رياست‌هيئت ‌مديره شركت راه و ابنيه بزرگراه

شركت راه و ابنيه بزرگراه، به يقين يكی از بزرگترين و معتبرترين شركت‌های راهسازی ايران محسوب می گردد. اين شركت كه در سال 1387 تاسيس گرديده در طی زمانی اندك، با اتكا بر تجربه ديرينه مديران آن توانسته است گامهاي بلندي در اين عرصه بردارد.
در همين‌راستا، در فضایی صميمی ميهمان مهندس محمد نعمتيان، رياست هيئت‌مديره اين شركت شديم تا در خصوص فعاليت های اين شركت به گفتگو بنشينيم و استفاده اين شركت از باسكول‌های شركت توزين الكتريك بهانه ایس شد برای اين ديدار:

گفت وگو با آقای مهندس محمد معروفی
مدير فنی و مهندسی مجتمع نوين

مجتمع نوين خزر مهدی شهر یکی از بزرگترین شرکت های در حال فعاليت در عرصه صنعتی سازی ساختمان است که روزانه 20تن اسکلت های فلزی پیچ و مهره ای تولید می‌کند.
با بهره برداری از اين شرکت، كه يكی از مشتريان گروه توزين شرکت فرد ایران نيز هست، به صورت مستقیم برای ۱۸۰ نفر و بصورت غير مستقيم برای ۶۰۰ نفر ايجاد اشتغال شده است.
در این بخش نشریه گفت وگوی کوتاهی داریم با آقـای مهـندس محـمـد معروفی،
مدير فنی و مهندسي مجتمع نوين خزر مهدی شهر که در ادامه می آید:

گفتگو با جناب آقاي مهندس اورنگ
مدير پروژه صنعت غذايی كوروش

شرکت صنعت غذایی کوروش پس از گذشت 4 سال از فعالیت شرکت گلبرگ بهاران با هدف توسعه و افزایش سهم از بازار روغن های خوراکی به عنوان یک شرکت وابسته به گلبرگ بهاران در سال 1390 تاسیس شد. این کارخانه در زمینی به مساحت 58000 متر مربع با ظرفیت توليد معادل 30 تن در روز در محل شهرک صنعتی اشتهارد در حال احداث است و در نیمه دوم سال 1393 به بهره برداری رسید. شركت صنعت غذایی كوروش يكی از خريداران باسكول های شركت فر د ایران می باشد. لذا در اين مصاحبه به گفتگو با جناب آقای مهندس اورنگ مدير پروژه صنعت غذايی كوروش می پردازيم:

گفت وگو با آقای محسن‌عرفان، مديرعامل
‌اتحاديه اتوبوسرانی های شهری كشور

اتحاديه اتوبوسرانی های شهری كشور به منظور فراهم آوردن زمينه‌های همكاری مناسب و مساعدت به اتوبوسرانی های شهری كشور در ارتباط با تامين امكانات مورد نياز و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، فنی، تخصصی و ايجادهماهنگی و برنامه‌ريزی پيرامون طرح های جاری و آتی و همچنين خريد و فروش كلی لوازم و قطعات يدكی اصلی مورد نياز اتوبوسرانی های شهری از داخل و خارج از كشور در سال1380 تاسيس گرديد و در حال حاضر محسن عرفان با سابقه 17 سال مديريت سازمان اتوبوسرانی شهر كاشان، مديرعامل فعلی آن است.
خريد باسكول از سوی اين اتحاديه كشوری بهانه ای شد تا گفتگويی صميمانه در دفتر اتحاديه با ايشان صورت پذيرد. وی عليرغم مشغله فراوان، با روی خوش ميزبان همكاران نشريه فرد ایران شدند و پاسخگوی سوالات اين نشريه بودند: