تجربه مشتریان

گفت وگو با آقای
سيد علی رضوی،
‌مديرعامل شركت كشت
و صنعت مهرچين و

رياست هيئت مديره

شركت كشت و صنعت

آريا رويش

شر كت كشت و صنعت آريا رويش و كشت و صنعت مهرچين از جمله مشتريان معتبر شركت فـرد ایـران اند كه در زمينه فعاليت خود شهرتی فرامنطقه ای دارند. توليدي بالغ بر 1000تن قارچ خوراكی و 140000تن كمپوست در سال، خود بيانگر حجم بالای توليد اين شركت هاست. با توجه اينكه تفكرات مديريتی اين شركت ها استفاده از فناوری برتر جهانی و تكنولوژی روز دنياست و اكثر تجهيزات آنها از برترين شركتهای جهان تهيه شده است، برای توزين نهاده های توليدی و محصولات خود باسكولهای فـرد ایـران را برگزيده است و پس از 10 سال هنوز هم به دقت و صحت اين تجهيزات ايمان دارد. بر اين اساس گفتگويی صميمی با آقای سيد علی رضوی، مديرعامل شركت كشت و صنعت مهرچين و رياست هيئت مديره شركت كشت و صنعت آريا رويش شكل گرفت و ايشان عليرغم مشغله فراوان با سعه صدر پاسخگوی سوالات ما بودند:

باسكول خوب، باسكولی است كه در كنار دقت و كيفيت بالا و طراحی دقيق و مهندسی، از قيمت مناسبی نيز برخوردار باشد و محصولات شركت فرد ایران تا حد بالايی انتظارات ما را در اين خصوص برآورده كرده است.

   شركت كشت و صنعت مهرچين    

به دقت و صحت اندازه‌گيری باسكول‌های فـرد ایـران اطمينان داريم

ضمن معرفی خود لطفا معرفی اجمالی از شركت كشت و صنعت آريا و شركت مهرچين جايگاه آن در صنعت كشور ارائه بفرماييد:

شركت كشت و صنعت مهرچين به عنوان بزرگترين واحد توليدی قارچ خوراكی در سال 1370 با ظرفيت 150تن در سال آغاز نمود و اكنون با ظرفيت 1200 تن در سال در حال توليد می باشد. شركت كشت و صنعت آريا رويش نيز در سال 1380 و با هدف توليد ساليانه 144000 تن كمپوست قارچ به عنوان ششمين واحد بزرگ توليدی كمپوست در جهان تاسيس و در سال 1385با آخرين متد و تكنولوژی روز اروپا به بهره برداری رسيد.
لذا با هدف افزايش سرانه مصرف قارچ در ايران، بررسی و مطالعات جهت احداث بزرگترين واحد پرورش قارچ جهان با ظرفيت توليدی 12000 تن در سال در طرح توسعه فاز دوم شركت كشت و صنعت آريا رويش آغاز گرديده است كه اميد است با توجه به رفع بخش قابل توجهی از تحريم های اقتصادی ايران و برطرف‌شدن بحرانهای اقتصادی منطقه‌ای، در آينده نزديك شاهد افتتاح اين پروژه عظيم باشيم. قابل‌ذكر‌است كه تمامی ماشين آلات توليدی اين شركت بر اساس جديدترين استانداردهای اروپا و از خارج از كشور تامين‌گرديده است.

نحوه آشنايی شما با شركت فـرد ایـران و توليدات اين شركت چگونه بوده است؟

با توجه به استفاده شركت كشت و صنعت آريا و كشت و صنعت مهرچين از به روزترين و استانداردترين تجهيزات توليد، اين شركت بر آن شد كه با توجه به قيمت و شرايط اقتصادی توليدات و همچنين ملزومات خود، اقدام به تهيه باسكولهايی دقيق و مطابق با جديدترين استانداردهای دنيا بنمايد.
از آنجا كه تكنولوژی توليد چنين دستگاههايی در داخل كشور فراهم بود و توليدكنندگان فراوانی در كشور به توليد باسكول اقدام می نمودند، اين شركت با تحقيقات وسيع و نياز سنجی خود بهترين انتخاب را انجام داد و پس از مشاوره‌های فراوان با كارشناسان شركت فـرد ایـران ، نهايتا باسكولی مناسب با شرايط كاری خود از اين شركت خريداری نموديم.

اهميت و كاربرد باسكول و توزين در صنف شما چيست؟

در توليد محصولات كشاورزی آنچه اهميت بالايی دارد، دقت در ميزان نهاده‌های توليد و همچنين خروجی توليدی می باشد. از آنجايی كه تمامی اين داده ها و توليدات از ارزش اقتصادی برخوردارند، لذا می بايست نهايت دقت را لحاظ نمود تا زيانی از اين ناحيه متوجه شركت نگردد.

آيا از سيستمهای توزين توليدی ساير همكاران ما استفاده نموده ايد؟

خير. پس از انتخاب فرد ایران متقاعد شديم كه اين انتخاب، بهترين بوده است و از لحاظ فنی، اقتصادی، پشتيبانی فروش و جميع جوانب انتخاب مناسبی داشته ايم.

علت انتخاب محصولات فـرد ایـران از بين توليدكنندگان سيستمهای توزين چه بوده است؟

حسن شهرت اين شركت در ميان همكاران ما و گستردگی توليدات اين شركت از اهميت بالايی برخوردار است. كارشناسان اين شركت با سعه صدر مشاوره لازم را ارئه كرده و تمام تلاش خود را برای راهنمايی مشتريان برای انتخاب بهترين و مناسب‌ترين نوع باسكول ارائه می نمايند. تنوع توليد آن بسيار بالاست وبرای هر صنفی، باسكولی مختص به همان صنف را دارد. همچنين تجهيزات ارائه شده از برترين شركتهای دنيا بوده و پشتيبانی خوبی نيز از محصولاتشان می نمايند

آيا در هنگام خريد سيستم توزين، از محصولات ساير توليدكنندگان نيز شناخت داشته ايد؟

بله. با توجه به حساسيت توزين برای ما، تمامی پيشنهادات بررسی گرديد و در نهايت تصميم به خريد باسكول فـرد ایـران گرفتيم

چه توصيه ای به هم صنفان و همكاران خود كه قصد خريد باسكول را دارند داريد؟

كيفيت را فدای قيمت ننمايند. در زمانی كه در حال بررسی پيشنهادات و استعلامات بوديم، باسكولهای ارزان‌تری هم پيشنهاد شده بود. اما آنچه در صنف ما اهميت دارد دقت و صحت در طول زمان است. يعنی مهم است كه دقت و صحت باسكول در طی سالهای متمادی كاهش نيابد.
تاكيد می نمايم كه طی ده سالی كه مشغول استفاده از باسكولهای فـرد ایـران هستيم، بطور دوره ای و ساليانه آنها را از طريق اداره استاندارد استان قزوين آزمايش نموده‌ايم و آنها نيز تاييد نموده‌اند كه در طی اين همه سال اندكی از دقت و صحت عملكرد اين باسكول‌ها كاسته نشده است

نقاط ضعف و قوت شركت فـرد ایـران را در چه ميدانيد؟

بزرگترين نقطه‌قوت اين شركت تنوع محصولات آن است. اركان اين شركت بر پايه‌هاي علم و فن‌آوري استوار است و داراي مديراني لايق و كارشناساني متبحر است. تاكنون نيز نقطه ضعفي از اين شركت نديده‌ايم و رضايت كامل از توليدات اين شركت داريم.

با توجه به ارزيابی شما شركت فـرد ایـران در كجای صنعت ايران قرار دارد؟

اين شركت با توجه به سطح علمی و بهره‌مندی از تكنولوژی های توليد روز جهان و همچنين بهره‌مندي از پرسنل دانا و متخصص و مديريتی كوشا همواره در مسير كمال قرار دارد و يقينا يكی از برترين و دانش بنيان‌ترين شركتهای ايران می باشد.
در خاتمه جا دارد از زحمات مديريت و پرسنل اين شركت تشكر نمايم. شركت فـرد ایـران از جمله شركتهای تامين‌كننده ماست كه به مشتری برای سود بيشتر نظر ندارد و همين تفكر والاست كه شركتی مانند كشت و صنعت آريا و كشت و صنعت مهرچين را مشتری مادام العمر آن می نمايد.

از خداوند سبحان تداوم تلاش بی وقفه پرسنل و مديران اين شركت ، دنبال نمودن اطلاعات روز برای محققان و كارشناسان شركت و سلامت و موفقيت برای مديران آن را آرزومندم.