اخبار فرد ایران

گروه فرد ایران واحد نمونه صنعت و معدن

آیین تجلیل از واحد های نمونه صنعتی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار اصفهان و رئیس خانه صنعت و معدن کشور و برخی دیگر از مدیران ارشد کشوری و نیز جمعی کثیری از واحد های صنعتی و معدنی در روز یکشنبه 24 تیر 97 در سالن نگین نقش جهان اصفهان برگزار شد و از گروه فرد ایران بعنوان یکی از   واحد های نمونه صنعت و معدن تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی گروه فرد ایران ، در این مراسم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: با اقدام های انجام شده توسط دولت، طی سه ماه گذشته 201 واحد صنعتی تعطیل شده در کشور به طور مجدد راه اندازی شد. صادق نجفی روز یکشنبه در بیست و سومین همایش گرامیداشت صنعت و معدن در اصفهان افزود: دولت با همه توان، آماده خدمت به صنعتگران است و وحدت و حرکت خوبی در کشور برای رفع مشکلات ایجاد شده که لازم است این راه را ادامه دهیم
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه تشکیل ستاد ویژه برای بررسی، پیگیری و برطرف شدن مشکلات واحدهای صنعتی در استان های کشور را ضروری دانست و افزود: لازم است این ستاد در استان اصفهان تشکیل شود.
استاندار اصفهان در مراسم نکوداشت روز ملی صنعت عنوان کرد: مدیران بخشهای مختلف اقتصادی و مدیران عامل بانک ها باید متوجه نقشه شوم دشمنان برای کشور باشند دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: امروز در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم که آسان‌تر از جنگ گذشته نیست و در این راستا باید مدیران بخشهای مختلف اقتصادی و مدیران عامل بانک ها متوجه نقشه شوم دشمنان برای کشور باشند و دستورات لازم را برای جلوگیری از مشکلات اتخاذ نمایند.

مهرعلیزاده به شرایط خاص اقتصادی امروز کشور اشاره کرد و افزود: فعالان بخش صنعت از روز اول با مشکلات زیادی روبرو بوده‌اند و امروز نیز مشکلاتی وجود دارد ولی مردان سخت برای روزهای سخت هستند.
استاندار اصفهان خطاب به فعالان بخش صنعت اظهارداشت: سرداران جنگ اقتصاد شما صنعتگران هستید و حتماً هم مورد اصابت قرار می‌گیرید، همتتان را بلند کنید تا با هم پیروز و سربلند از این شرایط گذر کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس گفت: من از بعد نظارتی نمره 10 به مجلس می دهم زیرا مجلس بسیاری از وظایفی که باید در این زمینه انجام می داده را انجام نداده است.
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی افزود: اگر همه نمایندگان مجلس به وظایف خود عمل می کردند این وضع پیش نمی آمد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی صنعتگران در خط مقدم جبهه با دست خالی کار می کنند، افزود: فشارها بر صنعتگران زیاد است و از آن طرف انتظار تولید کالای با کیفیت و قابل رقابت از آنها را دارند.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نیز در این مراسم از مسئولان خواست تا تکلیف مالیات ارزش افزوده مشخص شود و از تمدید نشدن بیمه کارگران توسط سازمان تامین اجتماعی، انتقاد کرد.
وی راه اندازی سامانه ‘ هاب تجاری ایران’ را نیز یکی از برنامه های خانه صنعت و معدن کشور اعلام کرد و افزود: این سامانه یک کلینیک هوشمند و تاثیرگذار در تصمیم گیری صنایع برای سرمایه گذاری است.
در پایان این همایش از پیشکسوتان حوزه صنعت و معدن و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی برتر استان اصفهان تجلیل شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.