تجربه مشتریان

گفت وگو با آقای
سیدحسین شاهرخی، معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام استان لرستان

شرکت پشتیبانی امور دام کشور ، یک شرکت سهامی دولتی ، وابسته و تحت نظر وزارت جهاد کشاورزی بوده ، و دارای نمایندگی های استانی می باشد.
این شرکت در زمینه تهیه ، تولید و نگهداری ، توزیع و پشتیبانی و تنظیم بازار انواع خوراک دام ، طیور و آبزیان ، مواد پروتئینی (حیوانی) و متفرعات آنها ، ارائه خدمات بازرگانی در جهت واردات اقلام مورد نیاز و صادرات مواد علوفه ای و پروتئینی با رعایت مقررات مربوطه ، همچنین کمک به عمران ، احیا و اصلاح مراتع جهت افزایش تولید ‌، حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و صنایع وابسته فعال می باشد.
خريد باسكول از سوي اين شرکت بهانه اي شد تا گفتگويي صميمانه با ايشان صورت پذيرد. وي عليرغم مشغله فراوان، با روي خوش ميزبان همكاران نشريه فـرد ایـران شدند و پاسخگوي سوالات اين نشريه بودند:

باسكول خوب، باسكولي است كه در كنار دقت و كيفيت بالا و طراحي دقيق و مهندسي، از قيمت مناسبي نيز برخوردار باشد و محصولات شركت توزين الكتريك تا حد بالايي انتظارات ما را در اين خصوص برآورده كرده است.

    ‌شرکت پشتیبانی امور دام استان لرستان   

ضمن معرفی خود لطفا معرفی اجمالی از شركت و جایگاه آن در صنعت كشور ارائه بفرمایید.

اینجانب سیدحسین شاهرخی به عنوان معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام استان لرستان، مشغول به انجام خدمت می‌باشم.شرکت پشتیبانی امور دام کشور ، یک شرکت سهامی دولتی ، وابسته و تحت نظر وزارت جهاد کشاورزی بوده ، و دارای نمایندگی های استانی می باشد.
این شرکت در زمینه تهیه ، تولید و نگهداری ، توزیع و پشتیبانی و تنظیم بازار انواع خوراک دام ، طیور و آبزیان ، مواد پروتئینی (حیوانی) و متفرعات آنها ، ارائه خدمات بازرگانی در جهت واردات اقلام مورد نیاز و صادرات مواد علوفه ای و پروتئینی با رعایت مقررات مربوطه ، همچنین کمک به عمران ، احیا و اصلاح مراتع جهت افزایش تولید ‌، حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و صنایع وابسته فعال می‌باشد.

آشنایی شما با شرکت فرد ایران چگونه ایجاد شد و علت انتخاب فرد ایران را بفرمایید؟

با توجه به ضرورت رعایت دقت و صحت توزین محموله های وارده و صادره و بمنظور جلوگیری از تضییع حقوق شرکت و مشتریان ، پس از پرس و جو از شرکت های عرصه انبارداری در سطح استانی و کشور ، جهت تجهیز سردخانه و انبارهای پشتیبانی امور دام استان لرستان به سیستم های توزین به روز دنیا ،با تولیدات شرکت صنعتی فرد ایران آشنا شده واقدام به خرید باسکول های تولیدی این گروه صنعتی در دو انبار ملکی این اداره کل در شهرستانهای خرم آباد و دورود نمودیم.

تعداد توزین متوسط روزانه یا ماهانه باسكول شرکت شما چقدر است؟

با توجه به نسبی بودن ورود و خروج محمولات (بر اساس مجوزهای فروش و سهمیه های تخصیصی) به انبارها و سردخانه ، بطور میانگین در روز ، هزار (1000) ورودی و خروجی در سیستم توزین انبارها و سردخانه این شرکت ثبت و منظور می شود.

دقت و صحت عملکرد باسکول در صنف شما تا چه اندازه حائز اهمیت میباشد چه شاخصه هایی برای شما مهم است؟

رعایت تکریم و جلب رضایتمندی مشتری ، ارائه خدمات مناسب ، به روز و دقیق توزین و تخلیه و بارگیری در انبارها ، سرعت عمل در فرآیند امور ، حفظ و حراست و جلوگیری از ضرر و زیان دولت و بیت المال (محمولات) از عمده اهداف این شرکت در استفاده از ابزارها و تکنولوژی روز در سیستم انبارداری می باشد. به عبارت دیگر دقت ، صحت و سرعت به عنوان عمده شاخص های پایش نوع عملکرد این شرکت در قبال حقوق مشتریان و همچنین دولت مدنظر قرار می گیرد.

آیا از سیستمهای توزین تولیدی سایر همكاران ما استفاده نموده اید؟

با توجه به تجهیز هر دو انبار استان به باسکولهای شرکت فرد ایران ، از سیستم های دیگر شرکتها تاکنون استفاده ای به عمل نیامده است.

مدت زمان نصب و تجهیز باسکول شما چقدر بوده است؟

با توجه به زمانی که صرف بتن ریزی و نصب فونداسیون گردید ، نصب باسکول در یک بازه زمانی ۳ روزه به انجام رسید.

نظر شما در رابطه با خدمات پس از فروش و سرعت عمل شرکت به چه میزان می باشد ؟

با توجه به حضور نیروهای کارآزموده ، متخصص و بومی بصورت مقیم ، همچنین ارائه خدمات مناسب و به روز در بخش تعمیرات ، کالیبراسیون و آموزش و سرعت در پاسخگویی و مراجعات کارشناسان نمایندگی شرکت فرد ایران ، این شرکت حائز رتبه و امتیازی شاخص و مناسب می باشد.

آیا مشاوره های بخش فروش شرکت به انتخاب درست باسکول توسط شما کمک کرد ؟

بله ، با توجه به موقعیت ابنیه پیرامون باسکول ، همچنین حجم تردد و توزین محموله های صادره و وارده ، استفاده از تجربیات و مشورت کارشناسان این شرکت منجر به نتایج مثبت و سازنده ای گردید.

به نظر شما وجه تمایز فرد ایران با سایر تولید کننده های باسکول چیست؟

استفاده از فناوری های به روز و پیشرفته در طراحی و ساخت  ، قیمت مناسب ، کیفیت ساخت و نصب سریع ، استحکام ، خدمات  مناسب ، مشاوره  و رعایت استاندارهای ملی و بین المللی

بهره گیری شرکت فرد ایران از دستاوردهای علمی روز دنیا و در اختیار داشتن پرسنل متخصص و متبحر چه نقشی در تصمیم گیری شما برای تهیه باسكول از این شركت داشت؟

کیفیت ساخت ، دقت و صحت عملکرد ، استفاده از دستاوردهای علمی و روز دنیا به همراه ارائه خدمات پس از فروش و نیز پرسنل متخصص و مشاوران متبحر از مولفه های اصلی در تصمیم گیری در خصوص انتخاب ، ساخت و سفارش خرید باسکول این اداره کل از شرکت فرد ایران می باشد.

چه توصیه ای به هم صنفان و همكاران خود كه قصد خرید باسكول را دارند دارید؟

تحقیق و مطالعه کافی در خرید ، آموزش و استفاده صحیح و مناسب از باسکول در محیط کاری

آیا اگر همکار دیگری در صنف خودتان یا صنوف دیگر قصد خرید باسکول را داشته باشد چه توصیه ای به او می نمایید؟ آیا باز هم حاضر هستید فرد ایران را پیشنهاد نمایید؟

توصیه اینجانب به افرادی که قصد خرید باسکول دارند این است که با تحقیق و مطالعه کافی حتما موارد زیر را  قبل از خرید در نظر بگیرند:

  • حوزه فعالیت
  • اهمیت دقت و صحت باسکول
  • استحکام و دوام
  • نصب آسان
  • راحتی کاربر
  • کیفیت و سرعت خدمات پس از فروش
  • قیمت مناسب
5/5 - (2 votes)