تجربه مشتریان

گفت وگو با آقای
غفاریان ، قائم مقام مدیر عامل شرکت آرد خوشه طلایی سپید خراسان رضوی

شرکت آرد خوشه طلایی سپید دارای ظرفیت تولید 90 هزار تن آرد گندم و 18 هزار سبوس خوراکی و دامی در سال است.
به لحاظ توانایی تولید آرد در انواع مختلف از جمله آرد مورد نیاز نانوایی های سنتی ، صنعتی ، فانتزی و حجیم و همچنین آرد مصارف صنف و صنعت (کیک،کلوچه،بیسکوییت قنادی و ماکارونی،نشاسته،…) و داشتن پروانه استاندارد جزء کارخانه های تولیدی آرد برتر کشور می باشد.

خريد باسكول از سوي اين شرکت بهانه اي شد تا گفتگويي صميمانه با ايشان صورت پذيرد. وي عليرغم مشغله فراوان، با روي خوش ميزبان همكاران نشريه فـرد ایـران شدند و پاسخگوي سوالات اين نشريه بودند:

باسكول خوب، باسكولي است كه در كنار دقت و كيفيت بالا و طراحي دقيق و مهندسي، از قيمت مناسبي نيز برخوردار باشد و محصولات شركت توزين الكتريك تا حد بالايي انتظارات ما را در اين خصوص برآورده كرده است.

شرکت آرد خوشه طلایی سپید خراسان رضوی

ضمن معرفی خود لطفا معرفی اجمالی از شركت و جایگاه آن در صنعت كشور ارائه بفرمایید.

غفاریان هستم قائم مقام مدیر عامل شرکت آرد خوشه طلایی سپید.  شرکت آرد خوشه طلایی سپید واقع در کیلومتر 23 جاده مشهد-فریمان واقع شده است و دارای قدمت 20 ساله می باشد.ظرفیت تولید بر اساس پروانه بهره برداری تولید ،90هزار تن آرد گندم و 18 هزار سبوس خوراکی و دامی در سال است.

به لحاظ توانایی تولید آرد در انواع مختلف از جمله آرد مورد نیاز نانوایی های سنتی ، صنعتی ، فانتزی و حجیم   و همچنین آرد مصارف صنف و صنعت (کیک،کلوچه،بیسکوییت قنادی و ماکارونی،نشاسته،…) و داشتن پروانه استاندارد جزء کارخانه های تولیدی آرد برتر کشور می باشد.

آشنایی شما با شرکت فرد ایران چگونه ایجاد شد و علت انتخاب فرد ایران را بفرمایید؟

گروه توزین (شرکت صنعتی فرد ایران) از شرکتهای بنام و شناخته شده در ایران است ، کما این که اولین باسکول منصوبه( با لودسل های آلمانی )در این کارخانه که قدمتی حدود 17 سال دارد، از  شرکت  فرد ایران خریداری شده است که همچنان در حال بهره برداری می باشد.

نقاط قوت و ضعف شرکت فرد ایران را در چه می دانید .

نقطه قوت شرکت صنعتی فرد ایران،کیفیت  بالای محصول و کارائی مطلوب آن می باشد.

ارائه صفحات بتنی تولیدی شرکت در کنار صفحات فلزی ،از ویژگی های خوب باسکول های این شرکت می  باشد.

تعداد توزین متوسط روزانه یا ماهانه باسكول شرکت شما چقدر است؟

  • 1000(هزار) توزین در ماه در کارخانه آرد و 500(پانصد) توزین در ماه جهت توزین مواد اولیه غلات

دقت و صحت عملکرد باسکول در صنف شما تا چه اندازه حائز اهمیت میباشد چه شاخصه هایی برای شما مهم است؟

دقت و صحت عملکرد باسکول از شاخصه های مهم در تحویل گندم ورودی به عنوان ماده اولیه مورد نیاز  و همچنین در خروج تولیدات که آرد سهمیه مصرف کننده است،می باشد.

آیا از سیستمهای توزین تولیدی سایر همكاران ما استفاده نموده اید؟

خیر

مدت زمان نصب و تجهیز باسکول شما چقدر بوده است؟

با توجه به وجود برودت و سرمای منطقه در زمان آماده سازی محل نصب باسکول،عملیات کمی زمانبر شد که دلیل این تأخیر به هیچ وجه قصور و کوتاهی شرکت فرد ایران نبود. بدیهی است در صورت فراهم بودن شرایط نصب و مساعد بودن شرایط جوی ،عملیات در بازه زمانی کوتاهتری نیز میسر بود.

نظر شما در رابطه با خدمات پس از فروش و سرعت عمل شرکت به چه میزان می باشد ؟

خدمات پس از فروش در رابطه با باسکول های نصب شده جدید بسیار خوب است.همچنین ارائه خدمات پس از فروش برای باسکولهای قدیمی تر نیز با همان کیفیت ارائه می شود.

آیا مشاوره های بخش فروش شرکت به انتخاب درست باسکول توسط شما کمک کرد ؟

مشاوره های خوب بخش فروش قبل از عقد قرارداد در  انتخاب ما برای خرید باسکول مناسب و کارامد بسیار مؤثر بوده است.

به نظر شما وجه تمایز فرد ایران با سایر تولید کننده های باسکول چیست؟

کیفیت محصول و اعتبار برند و نیز خدمات پس از فروش

بهره گیری شرکت فرد ایران از دستاوردهای علمی روز دنیا و در اختیار داشتن پرسنل متخصص و متبحر چه نقشی در تصمیم گیری شما برای تهیه باسكول از این شركت داشت؟

استفاده از دستاوردهای به روز علمی در تولید صفحات بتنی مرغوب  و نیز کیفیت بالای قطعات مطابق کاتالوگهای ارائه شده شرکت واضح است.

آیا اگر همکار دیگری در صنف خودتان یا صنوف دیگر قصد خرید باسکول را داشته باشد چه توصیه ای به او می نمایید؟ آیا باز هم حاضر هستید فرد ایران را پیشنهاد نمایید؟

چنانچه یکی از هم صنفان و همکاران  قصد خرید باسکول داشته باشند ،شرکت صنعتی فرد ایران را توصیه خواهم کرد.

Rate this page