تجربه مشتریان

گفت وگو با آقای
مهندس محمد معروفی
مدير فنی و مهندسی
مجتمع نوين

شرکت صنعت غذایی کوروش پس از گذشت 4 سال از فعالیت شرکت گلبرگ بهاران با هدف توسعه و افزایش سهم از بازار روغن های خوراکی به عنوان یک شرکت وابسته به گلبرگ بهاران در سال 1390 تاسیس شد. این کارخانه در زمینی به مساحت 58000 متر مربع با ظرفیت توليد معادل 30 تن در روز در محل شهرک صنعتی اشتهارد در حال احداث است و در نیمه دوم سال 1393 به بهره برداری رسید. شركت صنعت غذايی كوروش يكی از خريداران باسكول های شركت فر د ایران می باشد. لذا در اين مصاحبه به گفتگو با جناب آقای مهندس اورنگ مدير پروژه صنعت غذايی كوروش می پردازيم:

باسكول خوب، باسكولی است كه در كنار دقت و كيفيت بالا و طراحی دقيق و مهندسی، از قيمت مناسبی نيز برخوردار باشد و محصولات شركت فرد ایران تا حد بالايی انتظارات ما را در اين خصوص برآورده كرده است.

    مجتمع نوين خزر مهدی شهر    

دقت وكيفيت بالای باسكول ، نقطه قوت شرکت فرد ایران

لطفا معرفی اجمالی از شركت نوين خزر ارائه بفرماييد:

مروزه مبحث صنعـتـی سازی از مبـاحـث
پايه در علوم ساختمانی و عمرانی است.
هدف از صنعتی سازی ساختمان بالا بردن سرعت‌‌و‌‌افزایش‌سهم تولیدات‌کارخا‌نه ای و کاهش سهم اجراء و تغيير آن به نصب و مونتاژ می باشد که از نتایج و آثار آن مـی‌توان به سبک سـازی، مقـاوم سـازی، صرفه جوئی در مصالح ، کاهش مصرف انرژی ، کاهش دوره ساخت ودر نتیجه کا هـش هـزینـه هـای سـاخـت و ســاز و بهره برداری از ساختمان اشاره كرد.
در همين راستا شركت نوين خزر مهدی شهر در زمينی به مساحت 7 هکتار با زيربنای 18 هزار مترمربع احداث و با سرمايه گذاری بخش خصوصی در حال بهره برداری است و ظرفيت توليد اسمی آن سالانه 30000 تن اسكلتهای فلزی پيش ساخته پيچ و مهره ای و به روش
توليد صنعتی است

با گروه توزين فرد ایران چگونه آشنا شديد؟

شركت نوين خزر بنا بر روال معمول و اصولی تهيه ابزار و دستگاههای خود از چندين تامين كننده و توليد كننده استعلام فنی و قيمت می گيرد، بررسی های فنی و تحقيقات لازم را انجام می دهد و با توجه به سنجش های به عمل آمده نسبت به تهيه آن دستگاه اقدام می نمايد.
در زميـنه تهـيـه باسـكول نيز با 8 شـركـت
توليد‌كننده مذاكره شد كه با توجه به شرايط و مشخصات فنی ارسال شده توسط فرد ایران و مشاوره های به عمل آمده، اين شركت جهت تامين باسكول مجتمع نوين خزر انتخاب گرديد.

در اين پروژه از كدام مدل از باسكولهای فرد ایران استفاده شده است؟

باسكول مركب 60 تنی سری 7 روی زمين
دقت عملكرد باسكول در صنف شما تا چه اندازه حائز اهميت است؟
با توجه به اينكه ارزش آهن كمتر از ساير فلزات گرانبهای صنعتی نظير مس و آلومينيوم نيست،دقت توزين در اين صنف بايد بسيار بالا باشد.

با توجه به اظهارات جنابعالی دليل اصلی شما علاوه بر دقت باسكول چه بوده است؟

با توجه به قابليت جابجايی اين مدل باسكول احتمال داديم كه شايد در آينده نياز به جابجايی محل باسكول باشد. همچنين با توجه به اينكه مشاهده شده است در مواردی رانندگان هنگام توقف بر روی باسكول به اصول و مقررات لازم توجه نمی نمايند و سبب آسيب ديدگی صفحه باسكول می شوند. به همين دليل مدل روی زمين را انتخاب نموديم تا از آسيب ديدگی های احتمالی ناشی از خطای رانندگان جلوگيری شود.

تعداد توزين متوسط روزانه شما چقدر است؟

روزانه بين 5 الی 10 توزين متغير است كه البته اين ميزان با تحقق بهره برداری 100% ظرفيت توليد اين مجتمع ،افزايش خواهد يافت.

بهره گيری گروه فرد ایران از دستاوردهای علمی روز دنيا و در اختيار داشتن پرسنل متخصص و متبحر چه نقشی در تصميم گيری

شما برای تهيه باسكول از اين شركت داشت؟

طراحی محصولات از نقاط قوت فرد ایران است و قطعا طراحی و توليد چنين محصولات نيازمند نيروی انسانی تحصيلكرده و كارآزموده است. همچنين توليد ابزارهای دقيق نظير باسكول و سيستمهای توزين علاوه بر نياز به محاسبات فنی و دقيق است ، وجود پرسنل متخصص و كارآزموده را نيز طلب می نمايد و اين موضوع يكی از مهمترين فاكتورهای دخيل در تصميم گيری بوده است.

مشخصات يك باسكول خوب از منظر شما چيست؟ و آيا باسكول فرد ایران در بازه اين تعريف شما قرار دارد؟

باسكول خوب از ديدگاه بنده باسكولی است كه در كنار دقت و كيفيت بالا و طراحی دقيق و مهندسی، از قيمت مناسبی نيز برخوردار باشد و محصول شركت فرد ایران تا حد بالايی انتظارات ما را برآورده كرده است و اميدواريم در گذر زمان هم اين رضايت حفظ شود.
از فرصتی که در اختیار ما قرار داديد متشکرم.

Rate this page