تجربه مشتریان

گفت وگو با آقای
مهندس محمد نعمتيان
،رياست‌هيئت ‌مديره
شركت راه و ابنيه بزرگراه

شركت راه و ابنيه بزرگراه، به يقين يكی از بزرگترين و معتبرترين شركت‌های راهسازی ايران محسوب می گردد. اين شركت كه در سال 1387 تاسيس گرديده در طی زمانی اندك، با اتكا بر تجربه ديرينه مديران آن توانسته است گامهای بلندی در اين عرصه بردارد.
در همين‌راستا، در فضايی صميمی ميهمان مهندس محمد نعمتيان، رياست هيئت‌مديره اين شركت شديم تا در خصوص فعاليت های اين شركت به گفتگو بنشينيم و استفاده اين شركت از باسكول‌های شركت فرد ایران بهانه ای شد برای اين ديدار:

باسكول خوب، باسكولی است كه در كنار دقت و كيفيت بالا و طراحی دقيق و مهندسی، از قيمت مناسبی نيز برخوردار باشد و محصولات شركت فرد ایران تا حد بالايی انتظارات ما را در اين خصوص برآورده كرده است.

   شركت راه و ابنيه بزرگراه    

بـاسـكـول فرد ایران هـزينه هـای ما را كاهش داده است

لطفا علاوه بر معرفی اجمالی شركت راه و ابنيه بزرگراه، خلاصه‌ای از فعاليت های اين شركت را ذكر بفرماييد.

شركت راه و ابنيه بزرگراه در سال 1378 با اتكا بر تجربه مديريتی و عملياتی مدير عامل محترم اين شركت – جناب مهندس صديقی–كه از مديران توانا و خوش نام وزارت راه و ترابری بوده و حدود 30 سابقه اجرايی و مديريتی در سطوح بالای وزارتخانه را داشتند، تاسيس‌گرديد.
عمده فعاليت اين شركت در خصوص راهسازی و تخصصا اجرای خاك مسلح با مصالح ژئوسنتتيك می باشد. همچنين در تعريض بزرگراه‌ها، شركت ما بصورت تخصصی در زمينه اجرای ديواره‌های ژئوگريدی حاشيه بزرگراه‌ها فعاليت دارد. اين شركت سابقه فراوانی نيز در راهسازی بخصوص در استان‌های تهران، قزوين و زنجان دارد.
اين شركت دارای گريد 3 راهسازی بوده كه در حال اخذ گريد 2 نيز می باشد.

آشنايی شما با گروه فرد ایران و محصولات آن چگونه ايجاد شد؟

شركت راه و ابنيه بزرگراه جهت كارگاه خود در بويين زهرا نيازمند يك دستگاه باسكول بود. هدف ما تهيه باسكولی مستحكم و دقيق، با قابليت جابجايی وتوزين روزانه بالا بود و در اين خصوص بررسیهای بسياری انجام شد. اما متاسفانه اكثر توليدكنندگان عليرغم وعده‌های متعدد قادر به اجرای تعهدات خود نبوده و از شرايط مطلوبی برخوردار نبودند. در همين خصوص يكی از شركتهای همكارمان با اطلاع از قصد ما، شركت فرد ایران را پيشنهاد داد و كارشناسان اين شركت با معرفی كامل محصول و مشاوره بسيار خوب توانستند ما را متقاعد كنند كه شركت فرد ایران بهترين گزينه برای تهيه باسكول مورد نظر ما می باشد.

چه شاخصه ای در باسكول برايتان مهم تر بود و دليل اين حساسيت در انتخاب باسكول چه بود؟

شركت ما به دليل توليد مواد و مصالح مورد نياز خود، نياز به كنترل ورودی پروژه ها و قياس برآورد اوليه با مواد مصرف شده دارد.به همين دليل نيز كارخانه دانه بندی مصالح خود را در منطقه بويين زهرا احداث نموده ايم و با توجه به حجم بالای مصالح، در مرحله اول قدرت و استحكام سازه و در مرحله دوم صحت و دقت باسكول برايمان اهميت خاص دارد. در گذشته و قبل از تهيه باسكول ما مجبور بوديم هنگام تهيه مصالح از ساير توليدكنندگان، بارگيری را هم خودمان انجام دهيم و مصالح ورودی را نيز بصورت تصادفی باسكول نماييم. اما در حال حاضر ديگر نيازی به بارگيری توسط ما نيست و ميزان دقيق ورودی پروژه ها قابل اندازه گيری است و مشكلات ما در اين خصوص برطرف گرديده است.
به دليل ماهيت پروژه ای فعاليت های راهسازی، پرتابل بودن باسكول نيز از اهميت ويژه ای برخوردار است.
باسكول فرد ایران هزينه‌های كنترل شركت ما را را تاحد بسيار زيادی كاهش داده است .

وجه تمايز فرد ایران با ساير توليدكننده باسكول چيست؟

استفاده از علم روز و لودسل های معتبر و اصل، صداقت در گفتار و رفتار ، عمل به تعهدات خود، خدمات پس از فروش مناسب و پيگيری در قسمت های مختلف اجرای قرارداد از شاخصه های اصلی شركت فرد ایران است.
كارشناسان فروش اين شركت در حقيقت نقش كليدی در شناساندن محصولات آن به شركت ما داشتند و مشاوره بسيار موثری در خصوص انتخاب دستگاه مورد
نياز و تجهيزات آن ارائه نمودند.
البته به نظر بنده نگهداری و خدمات پس از فروش در خصوص تمامی دستگاه‌ها از اولويت ويژه ای برخوردار است كه بخشی از اين آيتم بر عهده كاربر و مالك دستگاه و بخشی ديگر بر عهده شركت توليد كننده است.در صنف راهسازی خوشبختانه نگاه به سيستمهای توزين و باسكول نگاه مهندسی و علمي است. بعضا شنيده شده است كه برخی از كاربران با استفاده ناصحيح و عدم رعايت بار محوری، باسكول را دچار مشكل و ايرادات اساسی نموده اند. اما رعايت نكات فنی و اصول نگهداری باعث حفظ
دقت و صحت عملكرد باسكول می گردد

آيا اگر همكار ديگری قصد تهيه باسكول را داشته باشد، باز هم حاضر هستيد فرد ایران را پيشنهاد نماييد؟

بله و اين كار به دفعات انجام شده است.
جمع بندی ما در زمان خريد باسكول اين بود كه با انجام هزينه بيشتر برای تهيه تجهيزات معتبر و با كيفيت تر، در طول زمان سود بسيار بالايی برای شركت ايجاد میگردد.

به تمامی همكاران نيز توصيه مي نماييم كه با خريد باسكول با كيفيت و دقيق، راه بر زيان بيشتر را بسته و از انجام هزينه برای اين امر نهراسند. قطعا دستگاه‌های بی كيفيت ارزانی در بازار توليد می شوند اما بر اساس همان مثل ديرين، هيچ ارزانی بی دليل نيست!
خريد باسكول يك سرمايه‌گذاری بلند مدت محسوب می گردد و در صورت انتخاب صحيح، سود آن به مراتب بيشتر از هزينه‌ای است كه برای تهيه و نگهداری آن انجام می شود.
پيشنهاد ما به تمامی كسانی كه قصد تهيه باسكول دارند، باسكولهای فرد ایران است.

Rate this page